wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » PODRĘCZNIKI » SZKOŁY BRANŻOWE, NAUKA ZAWODU » Obsługa klienta. Jakość usług, podręcznik, WSiP
Obsługa klienta. Jakość usług, podręcznik, WSiP
Super promocja

Obsługa klienta. Jakość usług, podręcznik, WSiP

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 14,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Pocztex Kurier 48 - 14,99 zł
Kurier - 24,99 zł
InPost Paczkomaty24 - 16,99 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 5,00 zł

Cena poprzednia: 23,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Autor Jacek Chwałek Wydawnictwo WSiP Oprawa miękka Rok wydania 2003 Numer wydania 1 Liczba stron 208 Długość [mm] 235 Szerokość [mm] 166 ISBN 83-02-08417-4 EAN 9788302084171

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

© 2018 Księgarnia Szkolna "Papirus"


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu