wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » ZABAWKI » Instrumenty muzyczne » Gra towarzyska Kraina Snów
Gra towarzyska Kraina Snów
Super promocjaPolecamy

Gra towarzyska Kraina Snów

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 18,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Pocztex Kurier 48 - 19,90 zł
Kurier - 24,99 zł
InPost Paczkomaty24 - 18,99 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Kod EAN: 5425016922040

Stan produktu: Nowy

Cena: 104,00 zł

Cena poprzednia: 129,99 zł

Cena katalogowa: 129,99 zł

Oszczędzasz: 25,99 zł

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Zasady gry:

Zapadła noc, a Ty smacznie śpisz. To świetna pora na odwiedziny duchów snów, które będą próbować wpłynąć na Twój sen. W miły lub odrobinę złośliwy sposób…

Wsłuchaj się w głos wróżek, ale strzeż się chochlików i diablików. Czy o świcie będziesz pamiętać swój sen?

W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pięknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik!

Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty.

Gdy opowiadacie swoje sny, nie wahajcie się dodać im dramatyzmu. Niech Wasze odpowiedzi zainspirują Was do snucia zabawnej, szalonej, groteskowej opowieści…

W moim śnie widziałam PSA, który walczył z WAMPIREM o HAMBURGERA, zaś w tle KOGUT grał na BĘBNACH.

Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Samolot wszak łatwo może się stać śmigłowcem, bo gdy dobre duszki wypowiedziały słowa "lata", "maszyna" i "pilot" to wystarczy tylko dobrze dobrać czwarte słowo, na przykład "wirnik", by sen śniącego odpłynął w zupełnie innym kierunku.

Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe.

Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.

Zawartość pudełka:

  • 11 kart duchów (5 wróżek, 4 diabliki i 2 chochliki)
  • 110 dwustronnych kart snów (każda karta przedstawia 4 hasła)
  • 94 żetony punktów
  • łóżko i wezgłowie
  • plansza
  • maska śniącego
  • klepsydra
  • instrukcja

Cechy gry:

  • liczba graczy: 2 - 4
  • czas gry: ok. 30 minut
  • instrukcja: polska
  • wydanie: polskie
 
Nazwa Rebel, gra towarzyska Kraina Snów
Data premiery 12-10-2017
Płeć chłopiec / dziewczynka
ean 5425016922040
Przedział wiekowy 8-11 lat,12-14 lat,15+ lat,18+



 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

© 2018 Księgarnia Szkolna "Papirus"


Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu